Обмін посиланнями. Індекс цитування Обмін засланнями. Індекс цитування
Чи знаєте ви, навіщо веб-сервер-майстер багатьох сайтів обмінюються засланнями? А, чи знаєте, як правильно обмінятися засланням? Немає? Тоді дана стаття якраз те, що вам потрібне. Я сподіваюся, що вона допоможе вам знайти відповіді на ці питання. Я знаю чотири причини, по яких обмінюються засланнями. Можливо, у когось є інша думка із цього приводу, але у мене склалася думка, що засланнями обмінюються саме по наступних чотирьох причинах: Щоб показати з ким ми дружимо або з ким ми працюємо. Це може бути обмін засланнями і між домашніми сайтами і між сайтами різних фірм і підприємств. Тут в основному ніякі цілі не переслідуються. Хоча, в другому випадку заслання на компанію, що добре зарекомендувала себе, фірму позитивно впливає на імідж. Щоб на неї кликнули. В цьому випадку міняються засланнями в надії, що на неї кликнув. По своєму досвіду можу сказати, що кликают дуже мало. Річ у тому, що зазвичай при обміні засланнями їх розміщують всі підряд на одну сторіночку. Звичайно, інколи заслання ділять по рубриках, але у будь-якому випадку набирається така кількість заслань на сторінці, що всяке бажання їх проглядати відпадає. Що я можу порадити тим, хто міняється засланнями саме з цією метою. Як збільшити ефективність такого обміну? Ідеальним варіантом буде розміщення вашого заслання на головній сторінці іншого сайту. А якщо цей сайт ще і добре відвідуваний, то вам повезло удвічі. Зазвичай кликают на заслання з сайтів схожої тематики, тобто відвідувачами якої є і ваша цільова аудиторія. Заслання повинно привертати до себе увагу. Напевно, тут переважно кнопка, чим текстове заслання. А якщо вибирати серед кнопок, то кнопка анімована, чим статична. Щоб бути вище в пошукачах по запиту, що цікавить. Напевно, ви бачили, при пошуку деякі сайти видають з написом "знайдений по засланню". Це якраз ті сайти, чиє заслання розташоване на авторитетних ресурсах і, яка найбільш задовольняє пошуковому запиту. Таким чином, якщо ви хочете спробувати поліпшити положення вашого сайту при пошуку за ключовими словами, то необхідно, щоб заслання якомога точніше збігалося з ключовим словом або словосполукою. В даному випадку якраз необхідне текстове заслання, ніж кнопка. Як вже було сказано, шансів на успіх більше, якщо сайт авторитетніший, а ключове слово менш популярно. Щоб збільшити індекс цитування. Ця причина є, напевно, найбільш популярною зі всіх. Спочатку декілька слів про індекс цитування (ІЦ). Індекс цитування - це кількість заслань, ведучих на ваш сайт з інших сайтів. ІЦ зазвичай підраховується пошуковими системами для визначення авторитетності ресурсу, його популярності. Адже можна передбачити, що якщо на якийсь сайт посилаються багато інших інтернет сайтів, то означає що інформація на цьому сайті цікава і корисна. Навіщо пошукачам знати, який сайт популярний, а якої немає? Потім, що знання це допомагає пошуковим системам розташовувати сайти при видачі на пошуку. Популярніший сайт з високим ІЦ тут матиме перевагу перед менш популярним. Тому, для збільшення ІЦ, і обмінюються засланнями. Це створює видимість, що сайт досить популярний. Але не все тут так просто. З російських пошукачів, що розраховують індекс цитування, найбільш відомим є Яндекс. Але, яндекс враховує не лише кількість заслань на ресурс, але і якісна характеристика заслань - їх вага. Велику роль при підрахунку ваги заслань грає тематична близькість ресурсу і сайтів, що посилаються на нього. Таким чином, яндекс підраховує тематичний індекс цитування (тИЦ). При вимірі тИЦ беруться заслання тільки з тих ресурсів, які Яндекс проиндексировал і по яких він шукає, тобто тільки "російський" Інтернет. тИЦ можна зміряти для всіх ресурсів, на які посилається хто-небудь з ресурсів, що просканувалися, Яндексом хоч би раз. При підрахунку тИЦ сайту не враховуються заслання з дощок оголошень, форумів, мережевих конференцій, немодерованих каталогів і інших ресурсів, в які хто завгодно може додавати заслання без контролю з боку власника ресурсу. Також при підрахунку CY не враховуються заслання з сайтів, розташованих на безкоштовних хостингах, у випадку якщо вони не описані в Яндекс.Каталоге. Докладніше про індекс цитуванні яндекса читайте на сторінці www.yandex.ru/info/ci.html Раді з обміну засланнями для збільшення ІЦ: Прагніть обмінюватися засланнями з сайтами схожої тематики. Обмінюйтеся засланнями з авторитетними сайтами. Ну і напослідку корисна рада. За допомогою пошукових систем можна визначити які сайти посилаються на ваш. У всіх пошукачах є можливість розширеного пошуку і допомогою його можна отримати ці дані. Але, на деяких можна це зробити, задавши спеціальний запит при пошуку. Так на яндексе це: (#link="www.name.ru"), на апорті : (link=www.name.ru ), у google: (link:http://www.name.ru/), де http://www.name.ru/ - адреса вашого сайту. Але слід врахувати, що інформація буде дана вам тільки по тих сайтах, які відомі пошукачеві.
Якщо наші поради із створення свого сайту Вам допомогли, ми будемо Вам дуже вдячні, якщо Ви поставите на своєму сайті посилання на наш сайт!
Продовження:
Підвищення індексу цитування
Про те, що індекс цитування важливий для будь-якого поважаючого себе сайту написано вже чимало. Піднімаючи ІЦ, ми тим самим, одержуємо більш високе позиціювання в пошукових машинах, чим залучаємо на свій сайт цільових відвідувачів. Цим же ми досягаємо того, що наша ніша стає прийнятною для рекламодавця. Але практика показує, що не всі починаючі веб-майстри знають як правильно піднімати цей самий ІЦ.
Вважається, що чим більшою кількістю посилань ви обміняєтеся з іншими сайтами, тим краще, а це не зовсім вірно. Треба завжди пам'ятати, що, по-перше - мінятися посиланнями необхідно з тематично близькими сайтами й по-друге... а це вже секрет і про це поговоримо особливо
Отже, справа тут от у чому.
Для пошукової машини більш високу цінність має посилання на ваш сайт, яке залишається без відповіді з боку вашого ресурсу (т.зв. безмовне посилання).
Наприклад, посилання на Вас розмістили на тематично схожому сайті, а Ви у відповідь, посилання на цей сайт не поміщаєте. При такому розкладі, цінність посилання для пошукової системи стає безапеляційною, і ви одержуєте свій бонус у вигляді збільшення Індексу Цитування.
Навпроти, якщо на Ваш сайт є посилання з іншого ресурсу, а ви у відповідь публікуєте посилання на нього, то цінність такого посилання знижується, а ефект від нього буде незначний. Тому виходить, що корисно не мінятися посиланнями, а просто їх публікувати на тематично близьких Вам сторінках!
Але як же змусити власника іншого сайту, що теж зацікавлений у піднятті свого ІЦ за рахунок посилання з Вашого каталогу, розмістити в себе лінк на Вас, не вимагаючи відповідних дій?
Робимо субдомен і розміщаємо на ньому каталог посилань на інші партнерські сайти, а партнерам даємо прямий лінк на свій ресурс! Ця корисна операція підвищує цінність посилань, отже і ІЦ у два рази. І хто скаже що це Black Seo?
Зрозуміло, не варто діяти настільки брутально - так ви можете просто втратити друзів, і в остаточному підсумку це вже не етично. Ще можна поекспериментувати із тематичними каталогами - ви на них не посилаєтеся, а вони підвищують ваш ІЦ.